Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

01 Βλασσοπούλου Ανθία


Σπούδασα διακόσμηση στη σχολή Βακαλό και διδάσκομαι την τέχνη του κοσμήματος εδώ και 5 χρόνια από τον Δημήτρη Νικολαίδη.   Όταν ήμουν μικρή και με ρωτούσαν τι θα κάνω όταν μεγαλώσω απαντούσα «Θα φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου» ... Στη ζωή μου έχω υποχρεωθεί να ασχοληθώ με πολλά τεχνοκρατικά και στείρα πράγματα , αλλά η χειροποίητη  δημιουργία παραμένει πάντα ένα σίγουρο καταφύγιο που με βοηθά να χαλαρώσω και να ανακτήσω την ψυχική μου ηρεμία όποτε χρειάζεται.  
Χρησιμοποιώ κυρίως χρυσό, ασήμι, μπρούτζο,  ημιπολίτιμους λίθους, μετάξι, και φυσικά υλικά. Δουλεύω με το χέρι το μεγαλύτερο μέρος κάθε κοσμήματος και είναι πρακτικώς αδύνατο να καταφέρω να φτιάξω δύο ίδια κομμάτια πράγμα που μου αρέσει πολύ... 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου